Evropski kmetijski sklad za razvoj podeželja: Evropa investira v podeželje
![]() |
Prejemnik podpore iz Programa razvoja podeželja RS 2014–2020 Naziv aktivnosti Vključitev v podukrep 3.1 Sheme kakovosti za kmetijske proizvode in živila s proizvodom govedo v okviru sheme kakovosti izbrana kakovost za mleko in sveže meso Slovenije. Investicija v izgradnjo kmetijske trgovine, skladišča za kmetijske pridelke, tehnico in ureditev dvorišča iz naslova podukrepa 4.1. Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva PRP RS 2014-2020. Povzetek Z vključitvijo v podukrep 3.1 smo deležni povračila stroškov, ki so nastali z vključitvijo v upravičeno shemo kakovosti, letnim prispevkom za sodelovanje v njej in pregledi, potrebnimi za preverjanje skladnosti s specifikacijamo sheme. Kmetijska zadruga Ptuj z.o.o. je pridobila finančno pomoč iz naslova podukrepa 4.1. »Podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva«. V Gorišnici smo imeli dotrajano trgovino z malo prodajnih površin, zato smo se odločili za izgradnjo nove trgovine ter odkupno prevzemnega prostora za kmetijske pridelke s tehnico in skladiščem. Predmet sofinanciranja je odkupno prevzemni prostor za žitarice. Glavne dejavnosti Naša obveznost za pridobitev sredstev iz naslova podukrepa 3.1 je vsakoletna pridobitev certifikata, za kar je potrebno izpolnjevati vse pogoje iz specifikacije za meso v okviru sheme kakovosti izbrana kakovost, kar se preverja s strogimi pregledi, s strani kontrolne organizacije. Poleg tega uporabljamo zaščitni znak za shemo kakovosti izbrana kakovost in tržimoproizvode za katere smo prejeli certifikat. Z novogradnjo trgovine in odkupno prevzemnega prostora s tehnico bomo na tej lokaciji zagotovili možnost odkupa kmetijskih pridelkov od naših kooperantov po konkurenčnejših cenah. Poenostavili bomo odkup žitaric, skladiščenje le teh, uredili cestno infrastrukturo pred samo trgovino in skladiščem. Cilji S sredstvi pridobljenimi na tem javnem razpisu bodo v zadrugi doseženi naslednji cilji: – povečanje dodatne vrednosti kmetijskih proizvodov Pričakovani rezultati – povečanje prepoznavnosti proizvodov na trgovinskih policah
|